With Avaya, there’s no limit to the experiences we can create. Avaya is an American technology company that specializes in business communications services such as unified communications (UC) and contact center (CC). Along with on-premises services, Avaya provides unified communications as a service (UCaaS), contact center as a service (CCaaS) and communications platform as a […]
eCentriX We offer an end-to-end contact center solution and collection system with customization and seamless integration capabilities, drawing from our extensive experience since 2001, serving over 75 clients in Indonesia. Our commitment includes 7×24 hours support from a local company with local development and support teams, ensuring the best practices and flexibility in contact center […]
NICE At NICE, we are passionate about empowering organizations of all sizes to deliver amazing customer experiences everywhere. Our unified open cloud platform, CXone, manages 100% of customer interactions, tens of millions of conversations every day—from voice to next-gen digital and AI chatbots—enabling organizations to orchestrate the complexity of modern customer experience on one platform. […]
MiiTel Berangkat dengan misi “Reinventing communication to create a society where people think of others”, RevComm menciptakan MiiTel, Sistem Telepon Pintar berbasis kecerdasan buatan (AI) pertama di Indonesia. MiiTel merupakan produk RevComm yang pertama kali diluncurkan pada tahun 2018. Tidak hanya dirancang sebagai VoIP biasa, MiiTel dilengkapi dengan fitur transkripsi dan analisis suara secara otomatis […]
VADS PT VADS Indonesia is leading Digital BPO Company and subsidiary of TM ONE, the enterprise and public sector business solutions of Telekom Malaysia (TM) Group that integrates process, technology, and human resource to achieve your business objectives. Operating in Indonesia since December 1, 2008, PT VADS Indonesia committed to service excellence and customer-centricity by […]
Agent&Co PT. Global Alih Daya / Agent & Co adalah sebuah perusahaan crowdsourcing yang dibuat untuk memenuhi kebutuhan pasar dan memenuhi proyek jangka pendek perusahaan Anda dengan flexible model cost berdasarkan hasil akhir bertujuan untuk menyediakan solusi terbaik dalam hal contact center dan menciptakan customer experience terbaik Contact Details: Agnes Christiyanoagnes@gad.co.id08170278075Jl. Duren Tiga Raya No.17ADuren […]
Synergix PT Jaring Synergi Mandiri sebagai BPO (Business Process Outsourcing) yang berpengalaman selama 20 tahun dapat membantu produktivitas bisnis anda, dengan berbagai solusi yang efektif dan efisien. Kami memiliki berbagai layanan yang dilengkapi dengan teknologi Omnichannel terlengkap. Beberapa layanan kami meliputi: Synergix merupakan platform CRM yang yang sudah terintegrasi dengan berbagai media sosial disertai dengan […]
Telexindo Bizmart Telexindo Bizmart berfokus pada pengembangan bisnis dan pelayanan contact center, untuk mendukung pencapaian sasaran strategis perusahaan atau lembaga. Memberikan konsultansi dan pelayanan untuk pengembangan contact center dan mendukung penerapan customer relationship, customer experience, dan customer engagement. Berdiri sejak 8 Agustus 2008, Telexindo Bizmart secara khusus menyediakan konsultansi, pelatihan manajemen, pelatihan pelayanan, publikasi, event […]